Řečí peněz

Liberální demokracie prohrává, lidé jí nerozumí. Volby vyhrávají manipulátoři, míní marketér Šemelák

Řečí peněz

Liberální demokracie prohrává, lidé jí nerozumí. Volby vyhrávají manipulátoři, míní marketér Šemelák
Koalice Spolu zahájila kampaň pro mladé, Jdeme volit.

Plus

Na jedné straně populisté, na té druhé teoretizující intelektuálové. Tak popisuje současnou politiku nejen v Česku, ale i kdekoliv jinde Milan Šemelák, zkušený marketér a copywriter. Za dvě základní komunikační emoce v politickém marketingu považuje touhu a strach. „Barack Obama to se svým ‚yes, we can‘ postavil na touze. Lidé po tom toužili a chtěli s ním jít. Ale to je jeden z mála,“ připomíná heslo bývalého amerického prezidenta.
Robert Břešťan

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Když jste nudný, nic vám nepomůže, má náš dnešní host, marketingový expert Milan Šimák, vepsáno u svého účtu na sociální síti LinkedIn. Prošel řadou agentur na kreativních, na strategických pozicích, působil v Česku i v Británii. Rád aspoň trochu provokuje. Nechává se slyšet, že reklama ho štve a že za některé reklamy, které dříve dělal, se dokonce stydí. Věřím, že se v následující necelé půlhodině nudit nebudeme. Hostem je zmíněný Milan Šimák, spoluzakladatel firmy Unicorn. A tak jsem. Dobrý den. Dobrý den. Příjemný poslech přejí Robert Břešťan.

  • Řečí peněz.

  • Ten váš záběr je poměrně široký. Začneme značkami.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají