Zaostřeno

Herní průmysl v Česku roste. „Neustále hledá lidi, otevřené jsou všechny pozice,“ zní z asociace

Zaostřeno

Herní průmysl v Česku roste. „Neustále hledá lidi, otevřené jsou všechny pozice,“ zní z asociace
Snímek ze hry Kingdom Come: Deliverance

Plus

Český herní průmysl v posledních letech roste a potřebuje další pracovní síly. Na pražské FAMU se proto před půl rokem otevřel magisterský obor Herní design, vede ho Andrej Sýkora: „Je to prostor pro experimentování, pro zkoušení inovativního designu a pro možnost selhat. To je hrozně důležité. Herní design znamená mechaniky, koncept hry, jak  by to mělo fungovat. Jak to vypadá, když jde hráč doleva, doprava, jak vypadají jednotlivé levely.“ 
Martin Hrnčíř

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Počítačové hry nemusí být jenom automaty na peníze. Například české studio Amanita Design vytváří osobité výtvarné příběhy, které vycházejí z tuzemské animátor školy. Na těchto uměleckých dílech pracují jak IT odborníci, tak grafici nebo scénáristé. Český herní průmysl v posledních letech roste a potřebuje další pracovní síly. Je jich dostatek? A jak na tuto příležitost reagují vysoké školy? I to jsou otázky pro dnešní díl pořadu Zaostřeno. Příjemný poslech vám přeje Martin Hrnčíř.

  • Zaostřeno.

  • Rysu legitimizované dělám ty mi obrovskými úspěchy, které tu v Česku jsou oči. Už hovoříme o kým tom k malbou být.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají