Online Plus

Koubský: Musk je impulzivní a potrhlý boháč. Zatím se mu jen daří ničit dobře zaběhnutou značku a rozladit spoustu lidí

Online Plus

Koubský: Musk je impulzivní a potrhlý boháč. Zatím se mu jen daří ničit dobře zaběhnutou značku a rozladit spoustu lidí
Elon Musk

Plus

O Twitteru, který už není Twitterem, je tentokrát magazín Online Plus. Zaměří se ale také na škodlivost smartphonů ve školách, zaznamená, jak je to s umělou inteligencí v mobilech, nebo vysvětlí, k čemu je ověřování totožnosti skenem oka v jednom z tokenů.
David Slížek

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Umělá inteligence míří do mobilů. Digitální tokeny Dorotko i nevyžaduje naskenování oka. Smartphony mohou škodit učení ve školách. A Twitter už není Twitter. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, který má s tak je dnes provází David Slížek.

  • On-line.

  • Já samozřejmě u mikrofonu na dálku přes internet vítám také našeho pravidelného komentátora, redaktora deníku n Petra Koubského. Ahoj Petře. Ahoj. Davide. Twitter mění název a logo. Nově se má služba jmenovat prostě x. Změnu překvapivě oznámil majitel Twitteru Elon Musk a během jednoho dne ji začal uskutečňovat. Změna probíhá do velké míry chaoticky. Typické logo s modrým ptáčkem na bílém pozadí zmizelo z webového rozhraní Twitteru, ale na řadě dalších míst stále zůstává. Musk už před koupí Twitteru říkal, že by ze služby rád vytvořil všeobjímající aplikaci x, která by měla být západní obdobou čínské služby WeChat. Ta kromě posílání zpráv zahrnuje prvky sociální sítě, ale je i prostředkem k placení nebo kanálem pro nákupy. Současná impulzivní změna ale podle odborníků na marketing Twitteru spíše ubližuje. Petře, myslel jsem si, že chvilku si dáme od Twitteru pokoji, ale nebylo nám dáno. I Elon Musk opravdu o víkendu začal tweetoval, že bude měnit logo a název Twitteru. A hned v pondělí začal podnikat první praktické kroky. To logo zmizelo z hlavní budovy Twitteru ve Spojených státech. Začalo se objevovat v tom webovém rozhraní. Změnily se účty Twitteru, které původně tedy sloužily jako kanál k nějakým oficiálním oznámením apod.. Jaksi tu změnu vysvětluješ.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají