Interview Plus

V plánu výluk jsou souběhy. Marně jsme na ně upozorňovali už loni, říká šéf svazu železničních dopravců

Interview Plus

V plánu výluk jsou souběhy. Marně jsme na ně upozorňovali už loni, říká šéf svazu železničních dopravců
150 metrů dlouhý most přesunuli dělníci o 18 metrů. Na provizorním místě bude sloužit, než se postaví nový most

Plus

Výluky a zpoždění už k cestování vlakem v Česku patří. V posledních měsících byly častější, a dokonce na několika hlavních tratích najednou. Situaci chce zlepšit Svaz osobních železničních dopravců: „Daří se nám to těžko, ale nemysleli jsme si, že hned první rok něco změníme. Plánování výluk je dlouhodobý proces a ty, které teď zažíváme, byly naplánovány před třemi lety,“ upozorňuje výkonný ředitel svazu Petr Moravec.
Lukáš Matoška

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Výluky a zpoždění k cestování vlakem v Česku patří. V posledních měsících ale byly častější. Na několika hlavních tratích najednou, nedaly by se opravy organizovat líp, aby je cestující tolik nepociťovali. Vedení Správy železnic říká, že se sešlo hned několik mimořádných událostí. Ministerstvo dopravy má za to, že nefungovala komunikace mezi správou železnic a jednotlivými dopravci. Kdy bude cestování vlakem v Česku plynulejší? Dobrý poslech přeje Lukáš Matoška.

  • Interview Plus.

  • Naším hostem je ředitel svazu osobních železničních dopravců z vod bohémy a Petr Moravec. Dobrý den.

Více z pořadu