Dvacet minut Radiožurnálu

Udržitelnost Krušnohoří je o kompromisu mezi ochránci přírody a investory, tvrdí šéf destinační agentury Javůrek

Dvacet minut Radiožurnálu

Udržitelnost Krušnohoří je o kompromisu mezi ochránci přírody a investory, tvrdí šéf destinační agentury Javůrek
Štěpán Javůrek

Radiožurnál

Bezmála před rokem založily Ústecký a Karlovarský kraj Destinační agenturu Krušnohoří. Ta si stanovila za cíl zajistit jednotnou propagaci celého pohoří a podporovat udržitelný turismus. „Často se zapomíná na místní obyvatele a na obce, což jsou v této hře také důležití hráči,“ podotýká ředitel agentury Štěpán Javůrek.
Vladimír Kroc

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • K čemu slouží destinačních agentur a Krušnohoří? Jak návštěvnosti tamních hor pomáhá popularita karlovarského filmového festivalu a na čem má být založen udržitelný rozvoj Krušnohoří?

  • Hostem 20 minut Radiožurnálu, které vysílá také ČRo Plus, je dnes ředitel destinačních agentur i Krušnohoří Štěpán Javůrek a také spisovatel. Zdravím vás do Karlových Varů. Dobrý den.

  • Dobrý den z Karlových Varů. Agentura vznikla teprve na konci loňských prázdnin. Vy jste byl správní radou zvolen ředitelem devátého prosince. K čemu má tento zapsaný spolek sloužit? Především tak hlavním úkolem je nějakým způsobem koordinovat ty aktivity v oblasti cestovního ruchu, aktivity další na to navázané, de facto lépe pracovat se stávajícími turisty, kteří do Krušných hor přijíždějí, a také vytvářet nějaký pozitivní obraz našeho regionu a našeho pohoří.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají