Osobnost Plus

Lži a vágní fráze. Většina tvrzení fast fashion značek o jejich udržitelnosti je zavádějící, upozorňuje greenfluencerka Pažická

Osobnost Plus

Lži a vágní fráze. Většina tvrzení fast fashion značek o jejich udržitelnosti je zavádějící, upozorňuje greenfluencerka Pažická
Natália Pažická

Plus

O udržitelnost v módním průmyslu se dnes už starají i známé fast fashion značky. Anebo jde jen o greenwashing, lživé kampaně značek, jejichž produkce má závažné sociální a environmentální dopady? „Ročně vyrábíme 100 až 150 miliard kusů oblečení, z toho 30 procent se nikdy neprodá,“ říká greenfluencerka Natália Pažická.
Michael Rozsypal

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Udržitelnost spočívá v tom, že kupuji to, co unosím, říká žena, která si už sedm let nekoupila ani ponožku. West pást v řetězcích. Od 14 let se věnovala modelingu, mimo jiné i v Číně. Módu studovala v Amsterdamu. Slovenský Forbes zařadil do výběru 30 pod 30. Věnuje se udržitelnosti a ekologickým aktivitám a lidskoprávním souvislostem módního průmyslu. Je iniciátorkou úspěšných on-line petice a spoluautorkou podcastu o udržitelné módě. Triumfu jen dcerka Natália. Pak jim dnešním hostem. Dobrý den. Vítejte.

  • Dobrý den. Děkuji za pozvání.

  • Já jsem Michael Rozsypal a přeji dobrý poslech.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají