Online Plus

O nové službě Twitteru a o zpravodajském obsahu na Googlu

Online Plus

O nové službě Twitteru a o zpravodajském obsahu na Googlu
Oficiální sídlo společnosti Twitter v New Yorku

Plus

O plánu na vznik nového vyhledávače a o konci brýlí pro virtuální realitu. Komentuje reportér Deníku N Petr Koubský, moderuje šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek
David Slížek

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Google skončil s oficiálním prodejem kartonových brýlí pro virtuální realitu. Prohlížeč bude i v vyvíjí vyhledávač založený na ochraně soukromí. První čeští vydavatelé se dohodli s Googlem na platbách za obsah a na Twitteru mají být super v Olomouci. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, kterým vás dnes provází David Slížek.

  • On-line plus.

  • Opět na dálku vítám samozřejmě také našeho pravidelného komentátora, redaktora deníku n Petra Koubského. Ahoj Petře. Ahoj. Davide. Aby se tradičně vrhneme na některé události, které přinesly uplynulé dny. Twitter se chystá vkročit do vod placeného obsahu. Svým uživatelům chce dát k dispozici možnost požadovat od svých followerů předplatné. Platící sledující, které Twitter pracovně nazývá super followery, mají mít přístup k prémiovému obsahu. Má jít například o jinak veřejně nedostupné tweety, newslettery nebo například soukromé hlasové čety v rámci služby Spacey, s kterou Twitter momentálně testuje. Zatím není jasné, zda bude možnost předplatného a super followerů dostupná všem nebo jen vybraným uživatelům s velkým počtem fanoušků. Jasné není ani to, jaké % z předplatného si Twitter bude strhávat pro sebe. Novou funkci by Twitter měl spustit někdy v průběhu letošního roku. Petře, Twitter za předplatné. Nástup tzv. super followerů, kteří si budou moci pravděpodobně tedy zaplatit za přístup k nějakým exkluzivním materiálům některých účtů na Twitteru. Jak ti tato myšlenka připadá? Myslíš, že budou mít uživatelé zájem o to si zaplatit předplatné za něco podobného?

Více z pořadu