Jak to vidí...
Kvůli pandemii jsme uvízli ve virtuálním světě. Mluvil jsem s řadou nešťastných rodičů, varuje psycholog Krajhanzl
Jak to vidí...
Dvojka
„Virtuální služby jsou designované tak, aby přitahovaly naši pozornost. Čím více času tam strávíme, tím mají větší tržby. Což platí hlavně pro sociální sítě,“ upozorňuje Jan Krajhanzl v pořadu Jak to vidí...
Jan Krajhanzl, Vladimír Kroc
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Speciál Diagnózy F o „době onlajnové“: Seznámení na síti
Diagnóza F
-
SoundCloud ani Tumblr svým uživatelům nic nedluží
Děrné štítky
-
Jan Němec: Příběhy jako mentální cukr
Ranní úvaha
-
Facebook je stroj na peníze. Pomáhá i extremistům, když...
Dnešní Plus
-
Od virálů k hitům a zase zpět. Popová memologie roku 2015
On Air
-
Petr Voldán: Sociální sítě? Spíš kýbl
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Quest: Virtuální realita je zatím jen pro nadšence. Pro úspěch potřebují vývojáři originální nápad
Quest
-
Otevřenost, komunikace a být lidem co nejblíž, popisuje vinařství Sonberk, jak zvládá dobu pandemie
Řečí peněz
-
Budeme žít jako v Matrixu?
Budoucnost R