Hovory
Na silnici drží auto vlastně jen čtyři lidské dlaně. A co se děje se silami na této elipse, je něco naprosto úžasného, tvrdí Škodovák Hrdlička
Hovory
Plus
Škodovák ve třetí generaci Martin Hrdlička šéfuje vývoji podvozků a motorů pro celý koncern VW. Jeho dědeček Karel byl ten, kdo ve 30. letech minulého století automobilku do Mladé Boleslavi vůbec přivedl. „Dědeček nastoupil do Škodových závodů, tehdy to byla ještě Akciová společnost pro automobilový průmysl ASAP, v roce 1924. Když ve firmě vydržím ještě tři roky, tak jako klan Hrdličků oslavíme rovnou stovku,“ říká v pořadu Hovory.
David Šťáhlavský
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Ve Škoda Muzeu mám bráchu a strýce. Jmenují se FAVORIT a POPULAR, říká Martin Hrdlička
Dopolední Region
-
29. prosince: Václav Havel se stal před 30 lety československým prezidentem
Kalendárium
-
Waltrovka: Naše kdysi největší továrna na letadlové motory ve střední Evropě
Příběhy slavných značek
-
Futuristic Tatra cars – one of the icons of Czechoslovak design
CZECH MADE
-
Českolipská policie vyšetřovala nehodu. Škoda byla veliká
Krimipříběhy z kraje pod Ještědem
-
V mladoboleslavském Škoda Muzeu je k vidění i „dědeček...
Česko – země neznámá
-
Diváci mávají ze zahrad, užívají si zvuk osmiválce s kompresorem, říká organizátor k jízdě veteránů
Host Radiožurnálu
-
První motocykl. Devadesát kilo a maximální rychlost 11 kilometrů za hodinu
Příběhy z kalendáře