Dvacet minut Radiožurnálu
Dopady distanční výuky nebudou u všech stejné. Závisí na osobnosti žáka i typu studia, tvrdí ekonom
Dvacet minut Radiožurnálu
Radiožurnál
Každý týden výuky na dálku v Česku může vést podle studie institutu Idea do budoucna ke ztrátě až 33 miliard korun. Jak se autoři studie k této částce dostali? Kdo doplatí na distanční výuku nejvíc? A co by měl stát udělat pro to, aby negativní dopady distanční výuky snížil? Hostem Tomáše Pancíře ve Dvaceti minutách Radiožurnálu byl spoluautor studie a ekonom Daniel Münich.
Tomáš Pancíř
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Pro žáky se chystají letní kempy. Budou dobrovolné a zdarma, tvrdí prezident asociace ředitelů Černý
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Až 18 % neočkovaných dál chodí do restaurací. „Máme hodně opatření, která nevymáháme,“ říká sociolog
Speciál Radiožurnálu
-
„Bezmoc a bezradnost.“ Rodiče dětí mají problémy sehnat ve velkých městech školku
Seriál Radiožurnálu
-
Tomáš Zima: Sloužit do roztrhání těla? Navýšení přesčasové práce lékařů je fatální selhání vlády
Jak to vidí...
-
Nepodkročitelná bodová hranice. Zavře se některým studentům cesta na maturitní obor?
Přes čáru
-
Žokej Josef Bartoš: Po každém zranění bych nejraději skončil s dostihy
Na place
-
30 минут о Чехии 02. 05. 2023
30 минут о Чехии