Vizitka
Na hrobu chci mít nápis Rovnal loga, říká designér Bohdan Heblík. Z filmového plakátu se podle něj stal grafický zmar
Vizitka
Vltava
Filmový plakát je v současné době maximálně svobodné médium, přesto se z něj pod tlakem marketingu stal pouhý nosič sponzorských log a tváří herců. Na grafickou kvalitu už nezbývá prostor, a tak o tom Bohdan Heblík udělal vizuálně provokativně jednoduchou knihu s názvem Reflexe českého filmového plakátu. Kdy se měl tento obor nejlépe? Jaká je situace ve světě počítačových her? A proč teď pan Heblík pracuje hlavně vleže? Ve Vizitce o tom s ním mluvil Tomáš Pilát. Repríza.
Hana Slívová, Tomáš Pilát
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jindřiška Bláhová a Kristina Roháčková: Český lev 2022
Akcent
-
Lenka Sobotová: Jazyk mě fascinoval odmala, jako překladatelku mě zajímá hlavně psychologie postav
Vizitka
-
Hrabal a film: Fádní odpoledne v Automatu Svět
On Air
-
Je český filmový divák nostalgik? Posluchači hledali nejlepší český film
Kompot
-
Film Jan Žižka každý z nás viděl minimálně šestkrát, konstatuje jeden z tvůrců stejnojmenné knihy
Host Dopoledního expresu
-
Bohdan Heblík: Současné herní žurnalistice chybí osobnosti i terminologie
Quest
-
Miloslav Novák: Držel jsem v rukou filmy Viscontiho a Felliniho. Tehdy mě začalo bavit restaurování
Blízká setkání
-
Československý film byl plný členů StB s manažerem Pixou v čele, popisuje historik Stehlík
Jak to bylo doopravdy
-
Vzniká spousta věcí, které pracují s pohyblivým obrazem, ale filmy to nejsou, vysvětluje performer
Hovory
-
V Krnově vzniká nový prostor pro náročné filmové diváky
Křížem krajem