Vizitka
Součástí veřejného prostoru je i reklama, ale nemělo by se to s ní přehánět, říká popularizátor grafického designu Filip Blažek
Vizitka
![Filip Blažek, grafický designér a popularizátor designu](/sites/default/files/styles/detail/public/rapi/8a3485a5e27f195dd68bbf79fc14f631.jpg?h=0f4230fa&itok=msFwBhT5)
Vltava
Spoluautor námětu série Identita o českém grafickém designu považuje zpracování českých učebnic za katastrofální a české turistické značky za geniální. Ve Vizitce vysvětluje, jak se dá zmírnit vizuální smog ve veřejném prostranství nebo proč je pro něj důležité zaznamenat drobné typografické detaily, které stírá globalizace. Ptá se Ondřej Cihlář.
Martina Rasch, Ondřej Cihlář
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Scénograf Henrich Boráros: Špatně pověšené obrazy dodaly seriálu Devadesátky potřebný nevkus
Vizitka
-
Cobain: 1. díl
Cobain
-
Všednost a geometrie města Ostravy
Osudy
-
Mistři subžánru zvaného elektro-funk v Sedmém nebi s Otou Klempířem
Sedmé nebe
-
Lyžák: 1. díl
Lyžák
-
Grafický design není žádné pozlátko. Logo je jen třešnička na dortu, míní Blažek, autor projektu
Hovory
-
Dvě alba Karla Kryla: To nejlepší a koncert Plzeň ’90
Album dne
-
Pithart: Ministři neumí normálně mluvit, ale melou. Je to katastrofa, proto jim lidé nevěří
Osobnost Plus
-
Franz Kafka: Zámek
Četba na pokračování
-
Brunch česky? Víkendové debužírování. Jde o to nespěchat, usmívá se autor gastromapy Lukáš Hejlík
Host Lucie Výborné