Radioporadna

Nejsou zelené potraviny jen předraženou trávou, která má dobrý marketing? Zeptali jsme se fyziologa

Radioporadna

Nejsou zelené potraviny jen předraženou trávou, která má dobrý marketing? Zeptali jsme se fyziologa
Miloslav Hronek ve studiu Českého rozhlasu Hradec Králové

Hradec Králové

Na téma takzvaných zelených potravin dnes hovoříme s doc. PharmDr. Miloslavem Hronkem, Ph.D. z Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové. Jedná se opravdu o takový fenomén současnosti a lékem na všechno? Mají jen pozitivní účinky nebo i u nich musíme být obezřetní? Co konkrétně užívat a v jakých dávkách?
Pavla Kindernayová

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Ano, je tady Radiofóra. Dnes zelené potraviny budou naším tématem. Jsou opravdu takovým fenoménem současnosti, lékem na všechno. Mají jen pozitivní účinky, nebo i u nich musíme být obezřetní, co konkrétně užívat, v jakých dávkách? O tom všem si budeme povídat s doc. Miloslavem Hronkem z farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové. Pane docente, ráda vás vidím. Vítejte. Dobré dopoledne.

  • Dobrý den vám i našim posluchačům.

  • Nejsou zelené potraviny jen předraženou trávou, která má dobrý marketing?

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají