Příběhy slavných značek
Nescafé: Rozpustná káva od Ženevského jezera, která vznikla díky zoufalé Brazílii
Příběhy slavných značek
Dvojka
Ročně se na světě vypije 400 miliard šálků kávy. Prvenství drží Finové, kteří preferují zrnkovou kávu. Ostatní skandinávské země stejně jako Češi dávají přednost kávě instantní. Více než polovina domácností u nás přitom nakupuje rozpustnou kávu značky Nescafé, která se na své vratké nohy postavila před skoro 100 lety. Do své nabídky ji tehdy zařadila světoznámá firma Nestlé.
Jitka Škápíková
Účinkují: Jan Kovařík, Miroslav Tomek
Připravil: Jitka Škápíková
Dramaturgie: Magdalena Šorelová
Zvukový mistr: Jan Rosůlek
Zvukový design: Jiří Litoš
Režie: Jitka Škápíková
Premiéra: 2021-05-18
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Ritz: Z pasáčka koz významným hoteliérem
Příběhy slavných značek
-
Káva jako ďábelský nápoj. Švédsko ji v 18. století zakázalo, teď je na špici ve spotřebě, říká lékař
Studio Leonardo
-
Lokaj: Nejlepší káva je 7 až 10 dní po pražení. My pražiči říkáme, že se nejdřív musí „vyprdět“
Hovory
-
Nejhůř vydělané peníze? V reklamě s finským ježkem. Omeletky Haliny Pawlowské o ceně
Omeletky
-
O škodlivosti kávy a třech nejvzácnějších knihách s Poledními sirénami
Polední sirény
-
Na výstavě v Rokycanech hraje hlavní roli káva
Zprávy pro Plzeňský kraj
-
Marie Jirásková a Kristián Kříž - majitelé kavárny
Host Dopoledne pod Ještědem
-
Kavárna jako inspirace, jako dědic salonu. Začalo to ve Vídni?
Víkendová příloha
-
Z čeho se skládají rozpustné kávové směsi? Kafe 3 v 1 je jen drahý cukr
Encyklopedie Radiožurnálu