Žurnál servis
Na nedostatky dovolené si stěžujte okamžitě. Abyste pak mohli reklamovat
Žurnál servis
Na nedostatky dovolené si stěžujte okamžitě. Abyste pak mohli reklamovat
Radiožurnál
Pokud se chystáte na dovolenou a něco se nepovede, je pochopitelné, že se pokusíte poskytnutou službu reklamovat. Jak a kdy to udělat, abyste měli co největší šanci na úspěch, radily Gerta Mazalová, předsedkyně Sdružení obrany spotřebotelů - Asociace, a advokátka Lucie Petránková, mluvčí sdružení Spotřebitel.net.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Do Chorvatska s eurem, díky elektronickému systému mýtného rychleji. Pozor na nedělní zavírací dobu
Seriál Radiožurnálu
-
Petr Voldán: Dovolme si lelkovat
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Reklamace bot: i když uspějete, můžete zaplatit desetitisíce
Žurnál servis
-
Recept na pohodu aneb své letní radosti vám prozradí herec Robert Jašków
Šarm
-
Ve vlastní šťávě: 10 smrtelných hříchů obsluhy
Ve vlastní šťávě
-
Apetýt
Apetýt
-
Ústavní soud by se kompetenční žalobou vůbec neměl zabývat, míní ústavní právník Gerloch
Interview Plus