Seriál Radiožurnálu
Radiožurnál
Logo i maskot olympiády jsou velmi přísně chráněnou ochrannou známkou letních i zimních her a z jejich prodeje má pořadatelská země nezanedbatelné zisky. Číňané pečlivě zvažovali, zda mají vsadit na futuristického, anebo spíše tradičního reprezentanta. A podle prvních obchodních výsledků to vypadá, že nakonec rozhodli dobře.
David Jakš
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Čínská popelka na sportovním bále? Asijská velmoc chce držet krok se světem i ve sportovním průmyslu
Seriál Radiožurnálu
-
Eva Samková: Může se stát, že na olympiádu nepojedu. Jsem na to ale připravená
Seriál Radiožurnálu Sport
-
Václav Malý: Olympiáda v Pekingu je jedna velká faleš
Jak to vidí...
-
Lomová: Přirovnání Pekingu 2022 k Berlínu 1936 je přiléhavé. Čína přesto není nacistické Německo
Téma dne
-
Japonci se chtějí ukázat před světem. Olympiáda v Tokiu určitě bude, tvrdí šéf olympijského výboru
Páteční finiš Kateřiny Neumannové
-
Přečkaly ničivé požáry, pád císařství i běsnění Velkého...
Zápisník zahraničních zpravodajů
-
Senátor Fischer: Čína zpolitizovala olympijské hry už v roce 2008. Měli bychom se z toho poučit
Pro a proti
-
Zimní byznysové hry. Během olympiády lidé kupují víc televizí...
Dnešní Plus
-
Tělo protestuje, ale hlava chce závodit. Jan Hudec zatím...
Olympijský rok