Seriál Radiožurnálu
Radiožurnál
Investigativní tým Radiožurnálu v minulém roce vypátral, že státní dopravce České dráhy utratil od roku 2015 celkem 112 milionů za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra. Tedy u vydavatelství spadajícího do svěřenského fondu premiéra Andreje Babiše z hnutí ANO. Ve srovnání s ostatními mediálními domy to je rekordní suma. Většinu zakázek přitom vydavatelství Mafra získalo bez výběrového řízení.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Podnikatelé si média kupují jako atomový kufřík. Mafra se nejspíš ocitne v jiných rukou, míní Klimeš
Interview Plus
-
Obsah novin s Andrejem Babišem neřeším, říká Štěpán Košík z...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
HLASUJTE: Může kauza exministra dopravy Kremlíka spustit další krizi ve vládní koalici?
Radiofórum
-
Půl roku po přestavbě je v budějovickém parku Dukelská poškozená dlažba a nevzrostlý trávník
Zprávy z jižních Čech
-
Morava pět dní po tornádu. Poslechněte si Speciál Radiožurnálu
Speciál Radiožurnálu
-
Posluchači vědí, že v dobách krize se mohou o rozhlas opřít. A to mě těší, přiznává ředitel Zavoral
Jak to vidí...