Tamara Neufeld Strijack v pořadu Reparát | Foto: Anna Rychnovská, Koláž Český rozhlas

Co pomáhá otevřít dětskou mysl a připravit ho na nové podněty, které výuka přináší? „Děti se musí cítit bezpečně,“ zdůrazňuje v pořadu Reparát kanadská psycholožka Tamara Neufeld Strijack. Učitelům doporučuje třeba dát dítěti najevo, že ho vnímají. „Oslovit ho jménem, zeptat se, co dělalo o víkendu. Takový žák nebo žákyně se pak mohou uvolnit, jejich mysl se otevře a mohou se začít učit. Další variantou je vyučovat v režimu hry, v němž se děti nestresují z výkonu.“
Daniela Vrbová

Moderace: Daniela Vrbová
Editace: Markéta Vozková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hosté epizody:
Tamara Neufeld Strijack, psycholožka a odbornice na dětský vývoj

Nejposlouchanější

Reparát

Reparát

Podcast o inovativní praxi a pozitivních změnách ve školství a vzdělávání. Zajímá nás zpětná vazba – náměty, inspirativní praxi nebo ohlasy na odvysílané epizody pište na reparat@rozhlas.cz.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu