Ranní interview
Následky distanční výuky? Není to tragédie, ale téměř 60 procent škol zaostává, ukázala studie
Ranní interview
Radiožurnál
Distanční vzdělávání během pandemie koronaviru se podepsalo na matematické a čtenářské gramotnosti žáků pátých ročníků základních škol. Ukazuje to nejnovější studie agentury PAQ Research. Do studie se zapojilo zhruba 2200 žáků z téměř devadesáti škol. „Není to tak tragické, aby se hovořilo o ztracené generaci, ale musí se to dohánět pomocí doučování a dalších cílených opatření ve školách,“ uvádí jeden z autorů studie, sociolog Daniel Prokop.
Iva Vokurková, Jiří Chum
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
O výdajích na obranu nikdo nediskutuje, ale závazky ke školství šmahem porušujeme, říká pedagožka
Interview Plus
-
Miroslav Procházka, ředitel Národního ústavu odborného...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Učitelé přilepšují v hodnocení dívkám, zjistila nová studie
Dopolední Radiožurnál
-
Přijímačky postavené na hlavu. ZŠ a SŠ nespolupracují, bez přípravných kurzů to nejde, tvrdí učitelé
Seriál Radiožurnálu
-
Nároky a atestace učitelského povolání by měly odpovídat úrovni lékařů a právníků, tvrdí Kartous
Pro a proti
-
Stavební průmyslovka v Hradci Králové je škola s velkou tradicí i budoucností. Staví se pořád
Host ve studiu