Ranní interview
Následky distanční výuky? Není to tragédie, ale téměř 60 procent škol zaostává, ukázala studie
Ranní interview

Radiožurnál
Distanční vzdělávání během pandemie koronaviru se podepsalo na matematické a čtenářské gramotnosti žáků pátých ročníků základních škol. Ukazuje to nejnovější studie agentury PAQ Research. Do studie se zapojilo zhruba 2200 žáků z téměř devadesáti škol. „Není to tak tragické, aby se hovořilo o ztracené generaci, ale musí se to dohánět pomocí doučování a dalších cílených opatření ve školách,“ uvádí jeden z autorů studie, sociolog Daniel Prokop.
Iva Vokurková, Jiří Chum
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Neočkovaní učitelé budou nosit respirátory. U dětí by to negativně ovlivnilo výuku, myslí si Plaga
Ranní interview
-
Hudebník Jiří Hlaváč: Václav Havel věděl, že pravda je mravní závazek
Jak to vidí...
-
Po generace si lidé v regionech zvykli, že chodí do fabriky, nejdou s kůží na trh, popisuje ekonom
Souvislosti Plus
-
Rok pod rouškou
Dokuseriál
-
Rasismus v českém fotbale aneb bučení není hučení
Vinohradská 12
-
Kvůli pandemii si děti uvědomily, co je škola za poklad, říká ředitelka roku Gottfriedová
Host Lucie Výborné
-
Babiš pro europoslance zosobňuje problém daňových rájů, komentuje Niedermayer kauzu Pandora Papers
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Politický filozof: Liberalismus selhal. Zničil základy toho, co můžou být pilíře dobrého života
Interview Plus
-
Další kolo plošného testování dětí by nebylo od věci, myslí si šéf Asociace ředitelů základních škol
Téma dne
-
Petr Nárožný: Vymýšlet vtipy mě baví pořád
Blízká setkání