Ranní interview

Špatně vyúčtované zálohy za plyn a elektřinu? V první řadě podejte písemnou reklamaci, radí odborník

Ranní interview

Špatně vyúčtované zálohy za plyn a elektřinu? V první řadě podejte písemnou reklamaci, radí odborník
plynoměr, ilustrační foto

Radiožurnál

Vyúčtování za elektřinu a plyn chodívá v českých domácnostech právě na jaře. Na co si dát pozor? „Zda sedí vyúčtování záloh, ale i jednotková cena za 1 MWh; jestli nám dodavatel v průběhu zúčtovacího období v rozporu se zákonem nenavýšil cenu nebo se nedopustil numerické chyby,“ říká Jan Horník z Energetického regulačního úřadu. V případě nesrovnalosti doporučuje písemnou reklamaci, na jejíž vyřízení má dodavatel zpravidla 15 dní. Jak postupovat, pokud zjistíme přeplatek?
Petr Král

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají