Mozaika
Vltava
Cyklus Tomáše Piláta Jak se vrací krása filmům aneb Cesty českých snímků z krabice přes laboratoř zpátky na plátna se na příkladu čtyř legendárních titulů věnuje především zásadám, problémům a specifikům jejich digitální záchrany. Extáze, Ukradená vzducholoď, Až přijde kocour a Ucho – každý z těchto filmů byl natočen v jedinečném obrazovém i zvukovém formátu, který určil způsoby digitální restaurace. A samozřejmě přinesl i nečekané těžkosti.
Tomáš Pilát
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Film Ukradená vzducholoď
Mozaika
-
Ředitel filmového archivu: Nejenom Forman a Chytilová. Zrcadlem společnosti jsou i amatérská videa
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Zámek Ploskovice se stal kulisami pro Amadea, Indiana Jonese...
Česko – země neznámá
-
Anatomie DiCapriova pádu. Scorsese se vrací do formy, ale jeho novinka není bez problémů
Čelisti
-
Česko začalo filmy digitalizovat pozdě, jsme pozadu v kvalitě i kvantitě, tvrdí restaurátor Novák
Leonardo Plus
-
Lepší být trapný a nedokonalý, ale aspoň trochu originální a autentický, zní ve filmovém manifestu
Akcent
-
Série Matrix: Jednička zaslouženě žije v memech, čtyřka hodně lidí naštve
On Air
-
Filmem roku je Šarlatán. Celkem posbíral pět Českých lvů
Vizitka
-
Nejzásadnější scény z filmů Miloše Formana
Reflexe: Film!
-
107 matek: Příběh cenzorky a vězeňkyň natočený v ženské věznici na Ukrajině
Filmové premiéry Pavla Sladkého