Magazín Leonardo
Standardizované testy ve školství vedou ke katastrofě, tvrdí neuropsycholog Stephen Hughes
Magazín Leonardo
Plus
Co by měla škola dětem vlastně dát? Odborníci na průmyslovou revoluci varují, že řadu lidských profesí v budoucnu převezmou stroje. Přesto se školy upínají na ty nejbližší cíle: připravit děti k maturitě nebo k přijímacích zkouškám. O tom, jak je tento přístup nebezpečný, hovořil v Magazínu Leonardo americký neuropsycholog Stephen Hughes, současný předseda výzkumné komise Asociace Montessori.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nahradí umělá inteligence učitele? Pokud je extrémně špatný, tak určitě, připouští pedagog
Leonardo Plus
-
Zredukujme obory a rozšiřme technická lycea. Roste zájem o všeobecné vzdělávání, míní ekonom Münich
Řečí peněz
-
Nová pravidla pro asistenty pedagoga školákům spíš ublíží, varuje předsedkyně Society for All
Pro a proti
-
Vychovají tu nového Gatese nebo Zuckerberga? Na Harvardu mají...
Zápisník zahraničních zpravodajů
-
Petr Šabata: Záchrana vzdělávání po koronaviru se nekoná
Názory a argumenty
-
Řemeslníků je málo, ale tažení proti humanitním oborům a gymnáziím problémy průmyslu nevyřeší
Prolomit vlny
-
Ponižování a nepřiměřené nároky. Šikana probíhá i mezi učiteli, upozorňuje expertka
Studio Leonardo