K věci Štěpánky Duchkové
Novou grafiku Čitelné Prahy chceme opravdu vyladit, testujeme ji v metru i na povrchu, sděluje mluvčí společnosti ROPID Filip Drápal
K věci Štěpánky Duchkové
![Filip Drápal](/sites/default/files/styles/detail/public/rapi/956a391dfe591fa473da1b9447d936cc.jpg?h=7d4a001c&itok=E-jwADAn)
Rádio Praha
„Nová grafika působí modernějším a odlehčenějším dojmem, cedule jsou na černém podkladu a právě tím větším kontrastem by měly být i čitelnější,“ vysvětluje Filip Drápal. Mluvčí společnosti ROPID také představil novinky v dopravě a kampaň ke třicátému výročí.
Štěpánka Duchková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
„Toč mě, když brečím.“ Co pro influencerky a influencery znamená autenticita?
Normy
-
Eliška Křenková: Nechci, aby mi život protekl mezi prsty. Sebevražda partnera změní pohled na svět
Až na dřeň
-
Psychologické profilování
Forenzní psychologie
-
Příliš drahý unikát: Proč máme v Česku tolik obcí?
Vinohradská 12
-
Just: Jméno studenta Tomáše, který varoval lidi na FF UK, by se mělo skloňovat v každé větě
Osobnost Plus
-
Lyžák: 1. díl
Lyžák
-
Jehličí. Případ zmizelé mladé ženy, který překvapil i zkušené kriminalisty
Kriminálka
-
Karel Čapek: Zahradníkův rok
Čtenářský deník
-
U nás doma se ke slovu nedostanete. Všichni mluví najednou a nahlas, směje se Ivana Chýlková
Host Lucie Výborné
-
BONUS: Jak se měnil hlas Karla Gotta? Ze zakřiknutého hošíka sebevědomá hvězda
Četba na pokračování