Plus
Andrej Babiš propagující firmu Vodňanské kuře od firmy Vodňanská drůbež z holdingu Agrofert na fotografii z roku 2013, kdy ještě koncern oficiálně vlastnil. V roce 2017 jej pak vložil do svěřenských fondů | Profimedia
Když Andrej Babiš poprvé naznačil, že míří do politiky, začala se psát nová kapitola českého politického marketingu. Hnutí ANO změnilo, jak se v Česku dělají kampaně – od práce s emocemi až po používání dat a sociálních sítí.
Jakub Horáček
Všechny epizody
Plus
Více z pořadu
Nejposlouchanější
-
Raymond Chandler: Vysoké okno. Ikonickou detektivku s Philem Marlowem čte Petr Lněnička
Četba na pokračování
-
Jiří Hájíček: Dešťová hůl. Román o dávné lásce, rodné půdě a hledání pravdy v minulosti. Čte Jan Holík
Četba na pokračování
-
Kateřina Surmanová: O čem skály mlčí. Mystickou detektivku z Českého Švýcarska čte Aleš Procházka
Četba na pokračování
-
Zrůda s tváří dědečka. Vražda barmanky odstartovala závod s časem pro olomouckou kriminálku
Kriminálka
-
George Farquhar: Galantní lest. Hvězdně obsazená komedie o dvou zchudlých londýnských kavalírech
Hra pro pamětníky
-
Werner Fritsch: Enigma Emmy Göring. Hana Maciuchová v titulní roli nejlepší rozhlasové hry roku 2010
Hra na neděli