Akcent

Design jako sluha marketingu? Firmy mění loga stejně rychle, jako my profilovky, říká grafický designér

Akcent

Design jako sluha marketingu? Firmy mění loga stejně rychle, jako my profilovky, říká grafický designér
Umělec, Creative Designer, ilustrátor, grafické dovednosti, koncept

Vltava

Saša Michailidis se ptá grafického designéra Lumíra Kajnara a Michala Nováka, kreativního a marketingového ředitele Czech Promotion. Škoda Auto upravuje své logo, zavedenou vizuální identitu mění po třiceti letech. Jak velké riziko nebo výhoda může být změna loga u takto zavedených značek? Co takový vývoj úspěšného loga obnáší? Nakolik známé jsou české značky a jejich vizuální identita na mezinárodním trhu?

Lenka Buriánková, Saša Michailidis

Moderuje: Saša Michailidis

Editorka: Lenka Buriánková

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají