Jak to vidí...
Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových
Jak to vidí...
Dvojka
Miroslav Čepický je držitel profesního ocenění Mluvčí roku 2022 v kategorii Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru. Co ho baví na psaní a novinařině? Je možné někomu pomoct díky příběhu? Proč odešel z korporátu do neziskového sektoru? Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Jak se dostal k projektu Nadace rodiny Vlčkových? Vítají lidé z Košíř přestavbu chátrající usedlosti Cibulka na dětský hospic? Zažívají rodiny s těžce nemocnými dětmi i radostné chvíle?
Zbigniew Czendlik
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Zakázané potraviny neexistují. Detoxy většinou detoxikují jen naši peněženku, říká odborník
Osobnost Plus
-
Podvod a sebevražda. Jak Sokolům uletěly miliony
Vinohradská 12
-
Výběr týdne: filharmonie i divadlo v Olomouci úsporněji, české sklo, Orwell 120, filmová výchova
Akcent
-
Bývalý fotbalista Lukáš Pokorný: Přestupem do Francie jsem si splnil sen, ale uvnitř jsem se trápil
Na place
-
Analytik: Energetická chudoba už před inflací trápila na milion Čechů, nejvíce lidi žijící v nájmech
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Soukalová, Moravec, Vítková a spol. Poslechněte si medailon o zlaté české biatlonové generaci
Příběhy sportovců
-
V čem jsou Češi a Poláci jiní a v čem stejní? Zamýšlí se polský herec Michal Sieczkowski
Noční Mikrofórum
-
Pamatujete na rozhlas „za totáče“? Cenzura i tresty za šíření zpráv ze „štvavých“ vysílaček
Jak to bylo doopravdy
-
Lidé jsou základ všeho, a proto je taky řízení firem do určité míry všude stejné, říká manažer Hanuš
Hovory