On Air
Společnost se zpomalila, ale naše obýváky se zrychlily. Jak zvládáme on-line výuku?
On Air
Radio Wave
Před několika týdny byly v Česku v důsledku pandemie uzavřeny školy a většina učitelů přešla na distanční formu výuky. Co by mělo být její prioritou? A daří se ji naplňovat? Proč se teď výrazněji projevují sociální nerovnosti mezi dětmi? „Hodiny mám vystavěné na tom, že se žáky diskutujeme. Chybí mi tu to, že si na věci děti přicházejí sami,“ říká učitelka přírodopisu a chemie Monika Olšáková.
Eva Svobodová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Petr Šabata: Česko pokročilo vstříc moderní negramotnosti
Názory a argumenty
-
Soukromé školy jsou signál státu, že ve školství není něco v pořádku, tvrdí ředitelka PORG
Řečí peněz
-
Jak budovat vztah žáků k dějepisu? Učit je bádat nebo začít od současnosti, navrhuje historik Činátl
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Přetěžujeme žáky? V matematice neučíme na střední škole to, co dřív na základní, říká pedagog
Debaty Plusu
-
Když si žáci můžou vybrat učitele, respekt je podmínkou, aby...
Dopolední Radiožurnál
-
„Vláda škrtla středoškoláky, dáváme jim najevo, že nás nezajímají.“
Souvislosti Plus
-
Co nejvíc chybí začínajícím pedagogům, vysvětluje Petra Mazancová, předsedkyně Učitelské platformy
Jak to vidí...
-
Nedostatek učitelů. Není možné udržovat prestiž povolání, když z výdělku nedokážete uživit ani vlast
Universum