Vinohradská 12
„Nepochopili jsme, kolik je ve hře.“ Handrkování o miliardy jako nekonečná bolest českého školství
Vinohradská 12
Plus
1+1 jsou 2. A 113 není 130. Neumí na ministerstvu školství počítat? Anebo úsporná kúra vlády přepisuje pravidla matematiky? Jak důležité je dobře zaplatit pedagogy? Je na to teď opravdu vhodná chvíle? A vůbec – jsou peníze vážně všechno? Otázky pro ředitele neziskové organizace Učitel naživo Martina Kozla.
Matěj Skalický
Editace: Kristýna Vašíčková
Rešerše: Marcela Blažková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hudba: Martin Hůla
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Konec bakalářek? Umělá inteligence je pro
Vinohradská 12
-
Milan Hejný, autor mimořádně úspěšné metody výuky matematiky
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Sám bych si u maturity vybral jazyk, protože z matiky se mi dělá špatně, tvrdí vzdělávací expert
Pro a proti
-
Petr Šabata: Proč si ve vyspělejších zemích, nikoli v Česku, učitele hýčkají
Názory a argumenty
-
Host: Marek Valášek, učitel matematiky
Noční Mikrofórum
-
Jak se zamilovat do matematiky. Mistrovský kurz učitele Marka Valáška
Mistrovský kurz
-
I matematiku můžou mít děti rády. Pokud se ji naučí podle Hejného metody
Host do domu
-
Co nejvíc chybí začínajícím pedagogům, vysvětluje Petra Mazancová, předsedkyně Učitelské platformy
Jak to vidí...
-
Do prvního března se musí odevzdat přihlášky na střední školy
Co vás zajímá
-
Žáci nemají matematiku rádi. Povinnou maturitou to nezlepšíme...
Dnešní Plus