Alena Bičáková a Miroslava Federičová z think-tanku IDEA při CERGE-EI | Foto: Daniela Vrbová, Český rozhlas Plus

Různých typů nadání je celá řada. Existuje hudební, sportovní, umělecké nebo intelektové. Mít nadání ale neznamená mít vyhráno. Pokud se velký talent nebo vysoká inteligence u dětí nezachytí a nepodporuje, hrozí jim, že můžou dlouho žít nenaplněný život, cítit se osaměle nebo frustrovaně z toho, že nemůžou rozvinout svůj potenciál. Umí školy v Česku rozpoznat nadané děti? A jaký společenský přínos má podpora takových žáků a studentů? 
Daniela Vrbová

Moderace: Daniela Vrbová
Editace: Daniela Vrbová, Markéta Vozková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hosté epizody: 
Stela Šaršoňová, žačka deváté třídy Expediční Základní ScioŠkoly,
Marie Šaršoňová, matka Stely
Šárka Portešová, psycholožka, ředitelka Národního centra podpory nadání Invenio
Alena Bičáková, ekonomka práce z institutu CERGE-EI
Miroslava Federičová, ekonomka vzdělávání z institutu CERGE-EI

Nejposlouchanější

Reparát

Reparát

Podcast o inovativní praxi a pozitivních změnách ve školství a vzdělávání. Zajímá nás zpětná vazba – náměty, inspirativní praxi nebo ohlasy na odvysílané epizody pište na reparat@rozhlas.cz.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu