Pro a proti
Zásadní změna v dopravě je nevyhnutelná. Nebude to bolet, slibuje předseda pražských Pirátů
Pro a proti
Plus
Praha chce v příštích 11 letech snížit emise oxidu uhličitého na polovinu a do roku 2050 být úplně bezuhlíková. Jak toho dosáhnout? Podle předsedy magistrátní komise pro udržitelnou energii a klima Martina Bursíka (LES) se změny budou týkat zejména dopravy: „Pro řadu automobilistů může být auto se spalovacím motorem, které jim stojí na ulici, klidně tím posledním. A tím dalším už bude elektromobil,“ prohlásil v Interview Plus.
Veronika Sedláčková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Mýto v Praze zavede normu, že kdo znečišťuje, ten platí. Máme auto na člověka a půl, vadí Kolínské
Souvislosti Plus
-
Do roku 2030 chce Praha osadit 23 tisíc střech solárními panely, říká náměstkyně primátora Komrsková
K věci Štěpánky Duchkové
-
Výroba syntetických paliv je energeticky mnohonásobně náročnější než těch fosilních, říká odborník
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Podpořme, aby se používala MHD. Jinak auta ucpou Prahu, obhajuje uzavírku nábřeží starosta Čižinský
Pro a proti
-
V evropských městech možná začíná cyklorevoluce. Jak se k ní...
On Air
-
Hrozí i v Česku dopravní chudoba?
Věda Plus
-
Nächster Halt Elektromobilität? Verkehrsemissionen verringern, ohne Mobilität einzuschränken
Karbon (DE)