Přes čáru
Přes čáru: Sexismus v reklamách přiživují české lokální firmy. U nadnárodních společností postupně mizí
Přes čáru
Radio Wave
Anticenu Sexistické prasátečko letos pořadatelé udělí naposledy. Stejně jako dřív i na desátém ročníku upozorní na reklamy, kterými zejména české firmy přitahovaly pozornost klientů ke svým produktům lacinou formou. Podařilo se organizátorům ankety kultivovat veřejný prostor? A zajímá vůbec Čechy sexismus v reklamách? V pořadu Přes čáru o tom diskutovali mediální analytik Filip Rožánek, Kristýna Pešáková z Nesehnutí a Radka Bystřická ze Stínové rady pro reklamu.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Karla Máchová: Muži ji nebrali vážně, přesto boj o volební právo žen nevzdala
Osudové ženy
-
Češky vaří a uklízí víc než Češi. Podle indexu genderové nerovnosti pořád věříme na gen uklízení
Prolomit vlny
-
V Česku začali pracovat dva sexuální asistenti. „Přijímám lidi takové, jací jsou,“ říká Daniel
Kvér
-
Poslechněte si všechny sobotní komentáře s Petrem Schwarzem
Názory a argumenty
-
Genderové kvóty? Největším problémem jsou si samy ženy, říká Maxová (ANO)
Pro a proti
-
Každá překážka a nespravedlnost mne ponouká k hledání řešení. Zrcadlo právničky Šárky Homfray
Zrcadlo
-
Magazín o knihách a literatuře tentokrát představí například novou knihu rozhovorů Aleše Palána …
Knížky Plus