sexismus | Prof.lumacorno,Wikimedia Commons

Anticenu Sexistické prasátečko letos pořadatelé udělí naposledy. Stejně jako dřív i na desátém ročníku upozorní na reklamy, kterými zejména české firmy přitahovaly pozornost klientů ke svým produktům lacinou formou. Podařilo se organizátorům ankety kultivovat veřejný prostor? A zajímá vůbec Čechy sexismus v reklamách? V pořadu Přes čáru o tom diskutovali mediální analytik Filip Rožánek, Kristýna Pešáková z Nesehnutí a Radka Bystřická ze Stínové rady pro reklamu.

Nejposlouchanější

Radio Wave

Více ze stanice
Přes čáru

Přes čáru

Cesta z komfortní bubliny s lidmi, kteří se nebojí vyjít mimo vyznačené zóny.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu