Mozaika
Černý humor na téma konečnosti života. Film Betlémské světlo chce být podle tvůrců obkladem na srdce v těžké době
Mozaika
Vltava
Prvotně ale tenhle film obkladem na srdce být neměl. Tvůrcům šlo „jenom“ o to, aby byl zábavný a laskavý. „Točili jsme ho v jiné době. Obkladem se stal až v čase, do kterého spadla premiéra,“ říká Zdeněk Svěrák. Podle jeho povídek syn Jan snímek natočil. A Zdeněk si tu samozřejmě střihl hlavní roli. Rodinný tým doplnil ještě Janův syn a Zdeňkův vnuk František, který se ujal střihu.
Tomáš Pilát
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Film Hadí plyn nastavuje zrcadlo evropskému kolonialismu i migrační krizi
Mozaika
-
Jedna éra podcastu Kompot je za námi. Hanka s Šimonem se loučí
Kompot
-
Spolupráce s tátou je soutěžení, přiznává František Svěrák. Jen tě nechci zklamat! kontruje otec Jan
Host Lucie Výborné
-
Režisér Zelenka: Aby byla země světovým policajtem, musí mít morální kredit. Ten Amerika ztratila
Osobnost Plus
-
Přišla v noci je o celospolečenském napětí. Postavy zažívají permanentní neklid, říká režisér snímku
Interview Plus
-
Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání, nemáme Babí léto či Je třeba zabít Sekala
Stříbrný vítr
-
Jan Budař natočil pohádku a obsadil se do hlavní role. „Poctivě jsem hledal lepšího představitele“
Blízká setkání
-
Jsem brána: První česká adaptace Stephena Kinga nabízí neziskovou spiritualitu slizu
Ektoplasma
-
1964: Černý Petr
Dějiny do uší
-
Režisér Bratrů Tomáš Mašín: Příběh Mašínů rezonuje mužskou odvahou. Vidím za ním hodně statečnosti
Vizitka