Kompot
Marketérka Pavlína Louženská: Názor jsem změnila. Kvóty by nám pomohly
Kompot
Radio Wave
Cílem facebookové skupiny #HolkyZMarketingu, která čítá už přes 14 tisíc členek, je propojit ženy mezi sebou, získat společné know-how i podporu v prostředí, které ženám zatím nakloněné úplně není. Jak vznikl prvotní nápad a proč se do něj nepouští muži? Marketingová manažerka a influencerka Pavlína Louženská byla další hostkou pořadu Kompot, ve kterém také padla řeč na její zkušenost z USA, House of Cards a Kardashianovi. Poslechněte si celý díl!
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Automatky: Žádné kroužky ani ovoce pro děti. Proč českým samoživitelkám hrozí chudoba?
Automatky
-
Med, agáve, nebo čtení Bible. Jaká je nejúčinnější antikoncepce?
Pot
-
Prolomit vlny: Sarkasmus není aktivismus
Prolomit vlny
-
Digitální Česko? Chybí týmy expertů ve veřejné správě, říká Pavlíková z organizace Česko.Digital
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Eva Kadlčáková: Víly
Fejetony Evy Kadlčákové
-
Krása se po ženách vyžaduje, říká Ridina Ahmedová, autorka podcastu Sádlo
Noční Mikrofórum
-
Topmanažerka Renata Mrázová: Musíte vědět, proč lidé říkají to, co říkají
Blízká setkání
-
Sama sobě jsem byla otrokyní i otrokářkou. V byznysu mi chyběly emoce. Zrcadlo Lenky Papadakisové
Zrcadlo
-
Nejen o bavičském triu Novotný/Kristelová/Řepka
Kompot