Série Kellner: Reklama na devadesátky | Český rozhlas Plus,Shutterstock

Přišla sametová revoluce a po ní chaos. Češi ve velkém trhali stranické knížky a záhy na to kupovali ty kuponové. Petr Kellner ale nechtěl být jako ostatní. Nechtěl být jedním z tisíců drobných akcionářů. A tak se z neznámého prodejce kopírek stává díky privatizaci prakticky přes noc milionář. Na divoké devadesátky vzpomíná ministr financí v Klausově vládě Ivan Pilip: „Ta doba byla zvláštní. Všichni zkoušeli, co se může, a pak se řeklo: Počkejte, tohle už je přece jenom moc.“
Jana Klímová, Lucie Korcová, Vojtěch Koval

Námět: Zdeněk Veit
Autor: Vojtěch Koval
Spoluautorka rozhovorů: Jana Klímová
Dramaturgyně: Lucie Korcová
Odborné konzultace: Tomáš Jeník
Rešerše: Ondřej Čížek
Zvukový mistr: David Dibelka
Sound design: Jaroslav Pokorný
Grafika: František Novotný, Kateřina Srbová, Vladimír Staněk
AV tým: Martin Ludvík, David Loch, Josef Tuka
Spolupráce: Dalia Moudrá, Jakub Jirásek, Kateřina Cibulka, Nela Vejvodová, Stanislav Vintr, Iva Jonášová
Produkce: Petra Petříčková
Brand manažerka Českého rozhlasu Plus: Klára Surovcová
Kreativní producent: Lukáš Sapík

Nejposlouchanější

Kellner

Kellner

Tajemný miliardář? Milovník rizika? Vizionář? Žralok? Český Steve Jobs? Byznysmen, který si jde tvrdě za svým? Tichý genius? Predátor, který se pohybuje na samé hraně? Nebo i za ní? Kdo doopravdy byl Petr Kellner a proč zrovna on se stal nejbohatším mužem Česka?

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu