Jak to vidí...
Politolog Kubáček: V současných politických kampaních chybí strategická témata. Politici utíkají k tomu, nad čím se lidé mohou hádat
Jak to vidí...

Dvojka
Jak vypadají předvolební strategie jednotlivých politických stran? A jaká jsou jejich hlavní témata? „Relevantní témata budou v emoční kampani před létem chybět. Nabízí se, že se budeme bavit o sociální péči, kvalitě vzdělávání, dostupnosti zdravotnictví, energetice. Místo toho to bude mnohem více o emocích a okopávání,“ říká politolog Jan Kubáček.
Jan Kubáček, Zita Senková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Politolog: Každá politická strana se dříve či později dostane do pochybných machinací
Jak to vidí...
-
Shavit: Voliči čekají na větu, která v nich bude rezonovat
Osobnost Plus
-
Kamila Pešeková: Kdo má užitek z přílivu migrantů na Slovensko?
Názory a argumenty
-
Problémy v regionech? Politici se nechtějí věnovat věcem, které mají efekt za 12 let, říká Prokop
Život k nezaplacení
-
Kampaň, kam se podíváš. Proč nevěřit všemu a jak se z občanů dělají voliči
Urny
-
Petr Voldán: Netleskám, nadávám
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Jan Špaček: Z Babiše jsem cítil, že už ho dlouho nikdo neobjal. Pavel působil obezřetně
Interview Plus
-
Politolog: Tým Andreje Babiše dokáže, že vždy vyjde jako vítěz. Ani jedna koalice za ANO nestíhá
Speciál
-
Politici po zvolení trpí nespavostí, úzkostmi a nízkým...
Dnešní Plus
-
Alena Scheinostová: Houby
Ranní úvaha