Hovory
Na hudbě mě fascinuje práce se zvukovostí a s kontrasty. Teď se to už dá i poslouchat, přiznává hudebník Pjoni
Hovory
Plus
„Zajímá mě průnik v něčem trochu mainstreamu, líbivé populární hudby, s tou totální experimentální a nepředvídatelnou, která je pro někoho možná až neposlouchatelná. Nejvíc pak střet těchto dvou druhů hudby,“ říká slovenský muzikant Jonatán Pastirčák, který si říká Pjoni a podepsaný je pod filmovou hudbou snímků Citlivý člověk, Arvéd, Běžná selhání apod.
Petr Vizina
Přepis epizody
-
Hudební produkci a zvukové inženýrství vystudoval v Londýně. Je špičkovým slovenským skladatelem, producentem a hudebníkem. V Česku je ovšem zatím známější jeho práce než on sám. Jeho filmová hudba zní například v dokumentu v síti nebo v psychologickém dramatu a rvete. Tuzemský tisk, který se zabývá celebritami, si všiml, že má známo manželku a tatínka kazatele. Dnešní Hovory jsou příležitostí se s Jonathanem past, s člověkem, který si říká špiony, seznámit. Při poslechu vás vítá Petr Vizina.
-
Dobrý den. Já vás zdravím.
-
Dobrý den. Vlastně.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Zpívám písničky, v nichž je mi dobře, říká listopadová jubilantka a vlastně Jihočeška Petra Janů
Světla ramp
-
Označení „soudobá vážná hudba“ zní strašně. Pro sebe tomu říkám písničky, popisuje skladatelka
Hovory
-
Pavel Klusák komentuje reedice hvězd popu a rocku.
ArtCafé
-
Giovanni Bottesini: Paganini kontrabasu. Život a dílo italského skladatele, dirigenta a virtuosa
Akademie
-
Z chodské lidové slovesnosti - 36. díl
Špalíček
-
Robert Nebřenský: Odkládám karikaturní masku, je to výsledek sebepoznání a nalézání vnitřní síly
Vizitka
-
O postrocku a o tom, kolik nám toho jako žánr ještě může dát
Echo Viktora Paláka
-
Ondřej Soukup: Občas to člověk schytá za Mahlera. Mrzí mě to
Blízká setkání
-
Aziza Brahim vítězem roční hitparády world music. Uspěly i...
Čajovna