Hovory
Grafický design není žádné pozlátko. Logo je jen třešnička na dortu, míní Blažek, autor projektu Identita – příběh českého grafického designu
Hovory

Plus
V dokumentárním seriálu Identita – příběh českého grafického designu se tvůrci ptají odborníků, co to vlastně znamená. „Někteří byli vylekaní, někteří nechtěli odpovědět raději vůbec. Ono, vychrlit ze sebe bez přípravy definici grafického designu vlastně je poměrně těžké,“ říká autor projektu Filip Blažek.
Tatiana Čabáková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Vizuální identita je něco, co všichni potřebujeme, říká spoluautorka dokumentů o českém designu
Hovory
-
S reklamou ve veřejném prostoru by se to nemělo přehánět, říká grafický designer Filip Blažek
Vizitka
-
Host: Jana Vahalíková, grafická designérka
Noční Mikrofórum
-
Grafický design jako tvůrce české národní identity. A oboje jako téma nového cyklu ČT
Mozaika
-
554. schůzka: Vlastní podobizna Jana Kupeckého
Toulky českou minulostí
-
Ivan Margolius: Jan Kaplický
Ex libris
-
Na Východ! ve Vzletu: Žijeme v bublině, v Rusku naše logika neplatí, říkají Procházková a Boháč
Na Východ!
-
Jak se dělá galerie? Trochu jinak než bagr
On Air
-
Hledá se mecenáš. Český grafický design by si zasloužil muzeum, říká odborník
Akcent