Host Radiožurnálu
Mystery shopping má zlepšovat služby, nikoliv být důvodem k propouštění, říká předseda jeho asociace
Host Radiožurnálu
Radiožurnál
Ve vztahu k zákazníkům patří Česko mezi germánské kultury, kde pragmatický přístup převažuje nad vítáním a úsměvy. Také vstřícnost obsluhy sledují a hodnotí tzv. mystery shoppeři. „Řekněme po takových třech, pěti minutách by měla toho zákazníka aktivně oslovit s nabídkou pomoci,“ doporučuje Václav Šojdel, prezident obchodní organizace MSPA. Kde se mystery shopping uplatňuje a proč by jeho výstupy neměly sloužit jako důvod k propouštění?
Patricie Strouhalová
Přepis epizody
-
Ano. Dobrý den. No a mým hostem ve vysílání víkendového Radiožurnálu je Václav Havel, prezident evropské a africké části mezinárodní mystery shopping v organizace m. SP a také generální ředitel výzkumné firmy. Market vyžene. Já vás tady vítám. Dobrý den.
-
Dobrý den. Děkuji za pozvání. No.
-
Vy sám o sobě říkáte, že jste vyrostl na skautingu, za což jste moc rád a že postupem času se to lehce transformovalo do trampingu a všechno, co je s tím spojené. Máte rád přírodu, hlavně hory, pěší turistiku, hrajete na kytaru, rád sbíráte houby. Trávíte čas se rád na chatě v Posázaví. Tak jsem si říkala, když dneska má být až těch 16.