Václav Šojdel, prezident asociace zabývající se mystery shoppingem | Foto: Tomáš Černý, Český rozhlas

Ve vztahu k zákazníkům patří Česko mezi germánské kultury, kde pragmatický přístup převažuje nad vítáním a úsměvy. Také vstřícnost obsluhy sledují a hodnotí tzv. mystery shoppeři. „Řekněme po takových třech, pěti minutách by měla toho zákazníka aktivně oslovit s nabídkou pomoci,“ doporučuje Václav Šojdel, prezident obchodní organizace MSPA. Kde se mystery shopping uplatňuje a proč by jeho výstupy neměly sloužit jako důvod k propouštění?
Patricie Strouhalová

Nejposlouchanější

Radiožurnál

Více ze stanice
Host Radiožurnálu

Host Radiožurnálu

Pravidelné dopolední a večerní rozhovory s hosty, které nikde jinde neuslyšíte. Každý všední a sobotní večer přivítají moderátoři zajímavé hosty napříč profesemi i obory. Své dotazy pokládejte přes formulář.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu