Děrné štítky
Shazam efekt aneb jak si hudba pojídá svůj ocas
Děrné štítky
Shazam efekt aneb jak si hudba pojídá svůj ocas
Radio Wave
Největší hlavy hudebního průmyslu se čím dál tím více spoléhají na data, a proměňují tak tvář hudby, která se k vám dostává. Téma, jak data z hudebních aplikací a sociálních sítí ovlivňují rozhodnutí hudebních vydavatelství, otevřel na konci loňského roku Derek Thompson z amerického časopisu The Atlantic.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Prolomit vlny: Vír v hudebním průmyslu
Prolomit vlny
-
Kultovní hudební databáze Discogs a Rate Your Music kráčí...
Děrné štítky
-
Expert: Facebook už mladé zpátky nedostane. Změna by mohla odradit i jeho starší cílovou skupinu
Online Plus
-
Hudba 2023 podle britského Wire. Jaká alba jsou znamením doby podle angloamerických publicistů?
Sedmé nebe
-
Aziza Brahim vítězem roční hitparády world music. Uspěly i...
Čajovna
-
Ve vlastní šťávě aneb Jak by na talíři vypadalo disco nebo jazz?
Ve vlastní šťávě
-
Miroslav Tóth: NEMIESTA
rAdioCUSTICA