Děrné štítky

Přímý prodej lístků na koncerty se stane další bitvou za finanční přežití hudebníků

Děrné štítky

Přímý prodej lístků na koncerty se stane další bitvou za finanční přežití hudebníků
Zdaleka největší položku v rozpočtu průměrného hudebního posluchače tvoří podle různých průzkumů právě vstupné na koncerty

Radio Wave

Jedno z dokola opakovaných klišé upadajícího hudebního průmyslu posledních patnácti let je, že aby se hudebníci uživili, musí se spoléhat na příjmy z turné a koncertů. Mnozí dokonce tvrdí, že to nikdy nebylo jinak. Tuto poučku dokládají i čísla. Zdaleka největší položku v rozpočtu průměrného hudebního posluchače tvoří podle různých průzkumů právě vstupné na koncerty – 35 až 45 % celkových výdajů. Pro srovnání, například poplatky za tolik debatované streamování hudby v obdobných průzkumech čítají zatím jednotky procent.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají