Bruselské chlebíčky

Havel jako české sklo, na které padá prach. České předsednictví je obsahově vyprázdněné, hodnotí marketingová expertka

Bruselské chlebíčky

Havel jako české sklo, na které padá prach. České předsednictví je obsahově vyprázdněné, hodnotí marketingová expertka
České předsednictví a marketing

Radiožurnál

Do konce českého předsednictví v Radě Evropské unie zbývá necelý měsíc. A podle marketingové expertky Denisy Hejlové vláda komunikaci navenek příliš nezvládla. „Česká republika si neodpracovala své domácí úkoly. Nešla do toho dostatečně připravená, neměla připravené ideové podklady,“ říká v nové epizodě Bruselských chlebíčcích expertka, která vede Katedru marketingové komunikace a public relations Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
Filip Nerad, Viktor Daněk, Zdeňka Trachtová

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Kdy se bavím tady v Praze s politiky nebo poslouchám politiky, tak převládající pocit z těch konverzací s nimi je, že předsednictví je o hru, s kterým musíme přežít.

  • Tady jsou bruselské chlebíčky. Váš průvodce zákulisím českého předsednictví v Radě EU.

  • Vláda se inspirovala slovy Václava Havla a předsednictví si stanovila jako úkol. Přihlásila se tak k myšlence, že evropská integrace není daná, ale je třeba na ní neustále pracovat. Pro některé vládní představitelé je tento úkol ale spíš možná tak trochu o pruh, jak v jednom z předchozích dílů bruselský chlebíčků popsala novinářka Kateřina Šubová to dřívější premiér a šéf hnutí ANO Andrej Babiš. Předsednictví dnes už slavně označil přímo za žvanírnu s chlebíčky, a to za zavřenými dveřmi na zasedání jeho vlády. Aktéry zjistil deník n. Je důležité, jak politická reprezentace o předsednictví a o EU mluví a proč se neumí lépe prodat sami unijní instituce?

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají