Až na dřeň
Práce s vizuálními efekty vyžaduje od herců na place obrovskou představivost, říká režisér Kubík
Až na dřeň
Rádio Praha
Jako kluk točil amatérské filmy, později se podílel třeba na snímku Cyril a Metoděj: Apoštolové Slovanů či na dokumentu o pražských bezdomovcích. Dobře si rozumí s vizuálními efekty, které jsou také nedílnou součástí jeho nejnovějšího filmu Princezna zakletá v čase. Nejen o něm se v pořadu Až na dřeň rozpovídal režisér Petr Kubík.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Ladislav Pešek spolupracoval s plzeňskými ochotníky. Dodnes na osobnost filmu a divadla vzpomínají
Zprávy pro Plzeňský kraj
-
Zámek Ploskovice se stal kulisami pro Amadea, Indiana Jonese...
Česko – země neznámá
-
Jozef Kroner podle Břetislava Rychlíka
Úžasné životy
-
Režisér Tomáš Kratochvíl o filmu Češi proti Čechům: Rasismus...
On Air
-
Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání, nemáme Babí léto či Je třeba zabít Sekala
Stříbrný vítr
-
Trierovo odstředěné Království. Série Exodus ždímá zažloutlé vzpomínky na časy divnosti a provokací
Čelisti
-
Muži moc neumí mluvit o emocích. Je to hrozná škoda, říká herec Vojtěch Vodochodský
Pochlap se
-
David Ondříček: Vize pro kulturu
Vize z krize
-
Když ne bulvární hru, tak hru o bulváru. Tématem komedie Beckham chtěl Petr Zelenka přilákat diváky
Kavárna