ArtCafé
Tajemný iluzionista i nevyzpytatelný hostitel Ibrahim Maalouf míří na JazzFest Brno
ArtCafé
Vltava
„Čtvrttóny můžete použít úplně všude. Jen s nimi neumíme pracovat. Od doby Johanna Sebastiana Bacha a temperovaného klavíru, tedy od té doby, co striktně pracujeme s půltóny, jsme na mikrointervaly zapomněli,“ říká Maalouf v rozhovoru pro Harmonii a dodává, že právě jeho speciální trumpeta mu umožňuje vracet čtvrttóny opět do hry. V ArtCafé zazní nejen ukázky z jeho sólových alb a filmových soundtracků, ale také z projektů, ve kterých se objevil jako host.
Eliška Vidomus
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nová alba severských skupin
ArtCafé
-
Jazz do kapsy, díl 1: Najazzlost
Jazz do kapsy
-
Co všechno je hudební nástroj? Břidlicová deska, prostor i...
On Air
-
Marcel Bárta v poslechovém testu: Tužku a notový papír žvýkat nemusel
Jazz na druhou: Tak to slyším já
-
Jitka Čechová: Za každým Smetanovým tónem je obří cit, hudbou se potřeboval vypovídat
Vizitka
-
Jazz přece vyšel z folklóru, připomíná saxofonista Michal Hrubý
Jazz na druhou: Jazzotéka
-
630. schůzka: Sólo pro čtyřicet šest strun, sedm pedálů, a dvakrát čtyři prsty
Toulky českou minulostí
-
Karel Heřmánek ml.: V dětství pro mě bylo divadlo absolutní magie
Blízká setkání
-
Johann Sebastian Bach
Kdo je kdo v klasice
-
Já jsem tvůj zajíc! Petr Nikl peláší napříč styly přes čtyři nová alba. Sedmé nebe s Pavlem Klusákem
Sedmé nebe