Apetýt
Apetýt
Apetýt
Brno
Brněnští nadšenci a fanoušci lokomotiv vybrali na opravu 74 let starého stroje více než půl milionu korun. Hromadu šrotu, který je uložen na dolním nádraží, chtějí vrátit na koleje. Kolik takových parních lokomotiv ještě jezdí po světě? Proč jsou tak obdivuhodné a kdy by měla parní lokomotiva zvaná Němka vyjet na koleje?
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Lávka nad seřaďovacím nádražím v Brně-Maloměřicích je nevšední atrakcí nejen pro milovníky železnic
Výlety
-
Co vy na to?
Den na Moravě
-
Brnu chybí obousměrné šaliny. Kupte dalších dvacet, schválilo dopravnímu podniku vedení města
Zprávy z jižní Moravy
-
Zimoviště netopýrů, sklárna nebo galerie? Nádražní budovy nabízejí mnohá využití, nebourejme je
Akcent
-
Parní vlaky na Slovensku staví i na fotbalovém hřišti
Zápisník zahraničních zpravodajů
-
Do Prahy přijel legendární francouzský rychlovlak TGV. Kdy se svezeme i v Česku?
Reportáže Radiožurnálu
-
Ivana Freitag: Od hotelnictví k železnici
Noční Mikrofórum
-
Modernizace trati mezi Lipníkem a Drahotušemi zkomplikuje na tři roky železniční dopravu v regionu
Zprávy ČRo Olomouc