Akcent
Zmrzlinář nebo bezdomovec? Online Rigoletto ve Státní opeře je nesrozumitelný
Akcent
Vltava
Pražská Státní opera uvedla online premiéru slavné Verdiho opery o otcovské lásce. Inscenace Barbory Horákové Joly vyvolává pochybnosti. O čem a proč se vlastně hraje? Premiéru nakonec zachránily pěvecké výkony. Čím se vyznačuje moderní hudební divadlo a za co lze inscenaci pochválit? Na otázky Daniela Jägera odpovídají v Akcentu režisérka Barbora Horáková Joly, sopranistka Olga Jelínková a operní publicistky Lenka Šaldová a Radmila Hrdinová.
Daniel Jäger
Připravil: Daniel Jäger
Editorka: Petra Kultová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Apetýt
Apetýt
-
Online Tosca v Ostravě? Přenosy nabídly výrazné pěvecké výkony
Akcent
-
Zpívající Přízraky. Divadelní spolek JEDL se pochlubí svým největším projektem na vlnách Vltavy
Mozaika
-
Ondřej Macek - umělecký vedoucí souboru Hof-Musici a cembalista
Tandem
-
Judit Pecháček: Jsem vděčná filmová divačka. I ve špatném filmu dokážu najít něco, co mě inspiruje
Host Radiožurnálu
-
Vojtěch Kotek o tom, jaké to je hrát mladého Wericha
Hovory
-
Opera mě láká svou úrovní a etiketou, říká sólista plzeňského divadla
Náš host
-
Chtěli jsme vytvořit postavu, která je v zajetí vlastní hry, vysvětluje režisér dramatu Arvéd
Seriál Radiožurnálu