Akcent
Nové filmové scénáře nebo hudbu nikdo nezpochybňuje. Proč to mají původní divadelní hry o tolik těžší?
Akcent
Vltava
Saša Michailidis se ptá umělecké šéfky A studia Rubín Dagmar Fričové, dramatika Romana Sikory a studenta DAMU a režiséra Tomáše Ráliše. V Městském divadle Brno bude mít v sobotu premiéru dramatizace románu Kateřiny Tučkové Bílá voda, v květnu uvede svou verzi pražské Národní divadlo. Na začátku února pražské Divadlo Na zábradlí zařadilo do repertoáru hru podle knihy Pavla Klusáka Uvnitř banánu. Nakolik jsou dnes na divadle preferované adaptace? A je to na úkor původních her?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis
Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Inscenace Dejvického divadla míří do kin. Jaké možnosti divadelníci mají, aby přilákali diváky?
Akcent
-
Rok nakládal lodě v přístavu, myl nádobí i auta. Až se dostal ke svému snu - herectví
Host ve studiu
-
Nejen o divadelní práci s režisérem Bogdanem Kokotkem
Větrník - Host ve studiu
-
Jaký byl 55. ročník filmového festivalu v Karlových Varech?
Kultura Plus
-
Hamlet, Rusalka nebo Tajemství – Národní divadlo nabídne v příští sezóně dvacítku premiér
Mozaika
-
Tyjátr: Brněnská Lysistrata je naléhavým manifestem pacifismu
Tyjátr
-
Mozart v Brně, Nahoru, dolů, Revolver Revue
Čajovna
-
Jak se dělá divadlo 4/4 Živé čtení povídek Karla Čapka
Na nedělní vlně Hradce Králové
-
Chtěli jsme vytvořit postavu, která je v zajetí vlastní hry, vysvětluje režisér dramatu Arvéd
Seriál Radiožurnálu
-
Pavel Khek - divadelní režisér
Tandem