Akcent
Lilith od Davida Černého jako fíkový list špatné zástavbě? Jaký je smysl korporátního umění?
Akcent
Vltava
Saša Michailidis se ptá architektky a spolupracovnice Vltavy Pavly Melkové a sochaře, autora projektu Vetřelci a volavky, kulturního publicisty Pavla Karouse. V pražském Karlíně doplňuje developerskou zástavbu socha obří nahé ženy, dílo Davida Černého. Socha přilákala ke komerční novostavbě pozornost médií. Jak kvalitní může být korporátní umění? Co od něj očekáváme a jakou roli má plnit ve veřejném prostoru?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis
Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Síla Galerie Rudolfinum pod Nedomou byla ve spolupráci se zahraničními kurátory, říká publicistka
Akcent
-
Stejně se tomu bude říkat Musoleum Davida Černého, tak je ideální to rovnou tak nazvat, říká umělec
Hovory
-
Proč se nevzdávat pojmu angažovanost navzdory jeho anihilaci propagandou komunistického režimu?
Mozaika
-
Obří Lilith v Karlíně od výtvarníka Černého je největší sochou u nás, říká developer Soural
2 x 2
-
Povídat si s architekty o jejich domech je na mé práci nejzajímavější, říká fotograf Filip Šlapal
ArtCafé
-
Architektura je služba, říká architekt, který staví domy v romské osadě
Spot
-
Stretnutie s Kamilou Schusterovou
Stretnutie
-
David Vávra točí poezii rozhlasových budov. Vzniká nový seriál Tady bydlí rozhlas
Host ve studiu