On Air
„Vizuální smog? Jde to i bez něj,“ říká autorka manuálu pro označování obchodů Veronika Rút Nováková
On Air
Radio Wave
Ve spolupráci s památkáři, právníky, architekty a grafickými designéry vytvořila Veronika Rút Nováková Manuál dobré praxe reklamy a označování provozoven pro Brno. „Myslela jsem si, že agresivní reklama k městu prostě patří, ale když jsem se vrátila ze zahraničí, došlo mi, že to jde i jinak. Začalo mne zajímat, proč vizuální smog tvoří naši národní identitu,“ popisuje svou motivaci Veronika.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Adam Gebrian o agresivitě vizuálního smogu
On Air
-
Ředitel Moravské galerie Jan Press: Dobré vztahy pomáhají tvořit silné sbírky
Vizitka
-
Jan M. Heller: Bratislavská
Ranní úvaha
-
Bourání s Mirko Baumem: Jak provést neproveditelné a nenadělat si u toho do kalhot
Bourání
-
Co s ruskou chatou u přehrady? Brno řeší, jak změnit dávnou smlouvu se Sovětským svazem
Zprávy z jižní Moravy
-
Každý vložil do oživení bývalého brownfieldu osobní energii, říká architekt Smíchov City Redčenkov
Hovory
-
Průvodce musí být exhibicionista. Když se lidí bojíte, stane se z vás uspávač hadů, směje se Koplík
Apetýt