On Air
Vidět se v reklamě je mi nepříjemný, přiznává herec Matyáš Řezníček, který hledal Hranice lásky
On Air
Radio Wave
Hned po DAMU se Matyáš vydal na jeviště Národního divadla, prošel si několika seriály, věnuje se i hudbě a divadelní režii. V kinech se představil ve filmu Tomasze Wińského Hranice lásky a brzy bude mít na plátnech další film, tentokrát historický, Bratři. Proč nebere zakázky v reklamě a jaké je to být sedm let v angažmá jednoho divadla, kde se navíc setkává s klasickými kusy?
Tereza Havlínková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Z chlípného dědy Woodyho Allena je persona non grata. Proč nám jeho obsese dívkami vadí až teď?
On Air
-
Když máte koutky nahoru, všechno jde líp, říká flašinetář a loutkoherec Jan Kostroun
Dopolední Region
-
Režisér Tomáš Mašín: Příběh Mašínů symbolizuje to, čím si prošly moderní československé dějiny
Blízká setkání
-
Základem romantické komedie musí být dobrý scénář, říká brněnský režisér Machala
Apetýt
-
Režisér Bratrů Tomáš Mašín: Příběh Mašínů rezonuje mužskou odvahou. Vidím za ním hodně statečnosti
Vizitka
-
Film Úsvit je primárně detektivka, téma hermafroditismu zpracovává citlivým způsobem, věří režisér
Až na dřeň
-
Dejvické divadlo opět bilancuje. Tentokrát ale nevyhlíží švédskou trojku, nýbrž rybu
Mozaika
-
Definice synergie Dejvického divadla říká, že jedna a jedna jsou tři, nastiňuje ředitel Myšička
Hovory
-
Jsem brána: První česká adaptace Stephena Kinga nabízí neziskovou spiritualitu slizu
Ektoplasma
-
Vojtěch Hynais. Jeho oponu obdivujeme v Národním divadle dodnes
Příběhy z kalendáře