On Air

Prolomit vlny: Vysmívání se Eurosongu je snazší než se kriticky podívat na vlastní pop

On Air

Prolomit vlny: Vysmívání se Eurosongu je snazší než se kriticky podívat na vlastní pop
Logo Eurovision Song Contestu

Radio Wave

Minulý víkend proběhlo ve Vídni finále tradiční písňové soutěže Eurovize překřtěné u nás na Eurosong. Klání zpěváků zastupujících čtyřicet zemí starého kontinentu sledovalo po celém světě přes 200 milionů fanoušků, v Čechách nicméně zaujalo jen hrstku televizních diváků. (Peoplemetry hlásí číslo 200 tisíc.) K tomu nejspíš přispěl i fakt, že čeští zástupci zase nepostoupili do finále. Kdo si ale Eurosong rozhodně nenechal ujít, byli redaktoři kulturních rubrik velkých českých magazínů, kteří svým čtenářům v komentářích snaživě vysvětlili, jak je vlastně dobře, že nás kýč písňové estrády nechává chladnými.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají